U svetu digitalnog marketinga, video je već nekoliko godina format koji izaziva najviše pažnje i istu zadržava. Pametno osmišljen i interesantan, dobar video može značajno da utiče na tok vašeg poslovanja.
Ukoliko posedujete biznis koji prodaje proizvode ili usluge, svakako je poželjno razmisliti o uključivanju video sadržaja u vašu promociju. A evo i zašto:
– Video je značajan za SEO optimizaciju.
– Šanse da se visoko pozicionirate u rezultatima Googla, postavljanjem videa povećavaju se za neverovatnih 53 puta. YouTube je drugi najveći pretraživač posle Google-a, a takođe je i u njegovom vlasništvu, te će video postavljen na ovoj platformi značajno uticati na vaše rangiranje.
– Video takođe povećava prodaju i povezanost sa publikom. Studije pokazuju da se veliki procenat potencijalnih kupaca češće odlučuje na kupovinu ukoliko je odgledao video prezentaciju. Posebno su korisni video sadržaji u kojima detaljno opisujete kako se vaš proizvod koristi i šta tačno radi.Kroz njega možete ispričati vašu priču i formirati mnogo prisniji i intimniji odnos sa svojim potrošačima.