Kako funkcioniše Google Ads
Google Ads radi po sistemu aukcije, koji se odvija svaki put kada korisnik izvrši pretragu po ključnoj reči. To je proces koji se dešava sa svakom Google pretragom kako bi se odlučilo koji će se oglasi pojaviti, za tu konkretnu pretragu, i kojim redosledom će se ti oglasi prikazivati na stranici (ili da li će se oglasi uopšte prikazivati ili ne).
U ovom tekstu prikazaćemo vam neke od Google reklama.
Google Video Reklame
- Target određenog kanala gde možete plasirati svoju reklamu,
- Target godina i pola Vaše publike,
- Target određenih reči koje ljudi pretražuju,
- Target afiniteta Vaše publike,
- Target van Youtube platforme sa njihovim saradnicima,
- Kao i mnoge druge prednosti…
Google reklamiranje prodavnice
Danas je svakom brendu potrebno google reklamiranje prodavnice. Sada se sigurno pitate: „Kako da povećam svoju online prodaju?“
Na pravom ste mestu.
Mi pre svega vršimo analizu Vaše konkurencije, pa onda stvaramo kvalitetnu strategiju koja će Vas kroz određeni vremenski period staviti u rang iznad same konkurencije. Popularizovaćete svoj brend u ime koje će se na društvenim mrežama prepričavati.
Prednosti ovakvog vida reklame jesu:
- Target određenog kanala gde možete plasirati svoju reklamu,
- Prikazivanje reklame u aplikacijama,
- Target afiniteta Vaše publike,
- Target godina i pola Vaše publike,
- Target određenih reči koje ljudi pretražuju,
- Kao i mnoge druge prednosti…
Google Saobraćaj na Web sajtu
Google Saobraćaj na Web sajtu i njegove prednosti:
- Target određenog web sajta gde možete plasirati svoju reklamu,
- Target određenih reči koje ljudi pretražuju,
- Target afiniteta Vaše publike,
- Kao i mnoge druge prednosti…
Kreiramo za Vas kvalitetne i analizirane kampanje koje daju vrhnuske rezultate!
Google reklama za potencijalne klijente
Google reklama za potencijalne klijente je odgovor na Vaše pitanje „Kako da pronađem potencijalne klijente na googlu?“ Pridobijte klijente uz Google Ads.
Mi pre svega vršimo analizu Vaše konkurencije, pa onda stvaramo kvalitetnu strategiju koja će Vas kroz određeni vremenski period staviti u rang iznad same konkurencije. Popularizovaćete svoj brend u ime koje će se na društvenim mrežama prepričavati.