Spremite se za prihod! Top 5 “smart” koraka digitalnog marketinga
Ž elite da znate šta uspešan digitalni marketinški stručnjak prvo uradi kako bi obezbedio najveći povraćaj svog marketinškog budžeta? Jednostavno je: postavljanje ciljeva. Ovo je apsolutno neophodna praksa za svakog digitalnog trgovca koji zna kako da izvede svoje kampanje na produktivan i isplativ način. Uz nekoliko jednostavnih saveta, možete učiniti isto za kratko vreme! U daljem tekstu ćemo Vas provesti kroz prve korake koje svaki digitalni marketinški stručnjak preduzima kako bi obezbedio uspeh svojim marketinškim kampanjama. Spremite se za prihod!
Zapamtite: čak i ako je društvena mreža ili portal koji razmatrate trenutno u modi, možda neće odgovarati Vašem brendu. Uvek se detaljno informišite pre nego se odlučite na nešto što će se direktno odnositi na Vašu kampanju. U suprotnom, Vaša poruka neće biti dostavljena publici kojoj je namenjena, a izgubićete vreme, trud i novac.
Postavite digitalne ciljeve
Prvi korak je jasno identifikovanje ciljeva koje želite da postignete. Budite konkretni.
Da li želite da povećate svest o brendu?
Da li ste odlučni da krenete korak napred i stupite u kontakt sa nepoznatim?
Da li želite da uspostavite snažnu mrežu uticajnih ljudi koji Vam mogu pomoći da budete otkriveni?
Šta kažete na pojačano oglašavanje na društvenim mrežama?
Budite detaljni
Budite detaljni i postavite sebi “smart” ciljeve. Važno je da budete konkretni kako biste razumeli tačno na čemu radite i kako bismo Vašu ideju izgradili zajedno. Ono što Vam može pomoći su odgovori na sledeća pitanja:
- Da li Vaš profil doseže Vašu ciljnu publiku?
- Da li je Vaše oglašavanje održivo i pristupačno u okviru marketinškog budžeta Vaše firme?
- Da li ćete moći da “izmerite” uspeh oglašavanja?
- Da li ćete preko društvenih mreža preneti konkretnu poruku Vašeg brenda?
- Da li društvene mreže, na kojima ste trenutno, predstavljaju Vašu firmu na način na koji želite?
Uvek zapamtite svoje ciljeve!
Uspostavljanje čvrste vizije Vašeg poslovanja je prvi korak ka planiranju Vašeg budžeta za digitalni marketing. Uvek držite svoje krajnje ciljeve na vidiku kada organizujete bilo šta za svoju kompaniju. Kada odlučujete koje ćete sledeće korake preduzeti u svom poslu, zapitajte se da li imate odgovore na Top 5 “smart” pitanja. Ovo će osigurati da ostanete na pravom putu i sačuvate svoj budžet i vreme.
Danas se ne radi o ‘dobijanju prometa’, već o ‘dobijanju ciljanog i relevantnog prometa.
Adam Audette
Kako Vaš budžet napreduje i evoluira, nastavite da se držite svojih SMART ciljeva. Ostanite fokusirani i zapamtite svoje ciljeve – oni su tu da Vas spreme na Vaš sledeći korak!