I
nstagram je društvena mreža koja nam pruža mnoge mogućnosti kada je reklamiranje brenda u pitanju. Na ovoj platformi možete zasigurno postići veliku popularnost i uspeh u prodaji Vašeg proizvoda ili usluge.
Bitno je znati kako deluju funkcije koje Instagram pruža, kako bismo ih iskoristili na najbolji mogući način.
Na ovoj mreži možete objavljivati:
- Post,
- Reel,
- Story,
- Live,
- IGtv
Story
Počevši od Story-ja, sa ovom opcijom možete se lako povezati sa svojim pratiocima u vidu postavljanja anketa i na ovaj način možete im se približiti i saznati šta im je zanimljivo.
Istaknut Story ide u opciju Higlights”; to su one priče koje neće nestati posle 24h sa Vašeg profila već će tu ostati. Uz njihovu pomoć možete pružiti osnovne informacije svojim pratiocima. Ukoliko Vaš profil predstavlja neki restoran, možete istaći jelovnike, radno vreme i slično.
Live
Live je opcija koju ljudi ređe koriste, ali je odličan način za sticanje poverenja Vaših pratioca. Ova opcija bi trebalo da se koristi više, jer bi sigurno podigla biznis na viši nivo.
Svoj Live možete sačuvati kao duži video snimak – IGtv gde će on biti sačuvan i uvek pristupačan Vašim pratiocima.
Live i IGtv
Live je opcija koju ljudi ređe koriste, ali je odličan način za sticanje poverenja Vaših pratioca. Ova opcija bi trebalo da se koristi više, jer bi sigurno podigla biznis na viši nivo.
Svoj Live možete sačuvati kao duži video snimak – IGtv gde će on biti sačuvan i uvek pristupačan Vašim pratiocima.
Post
Post je opcija kojom se najlakše privlači pažnja, pa tako ukoliko želite da nešto predstavite vredno pažnje počnete od obične objave. Ona može biti sačinjena od dizajna koji privlači pažnju, a uz odgovarajući tekst ispod objave imaćete pun pogodak.
Carousel
Postoji i drugi tip objave – carousel. Carousel je tip objave koja bi se u narodu zvala „na listanje“. Na ovaj način svojim pratiocima možete približiti svoj brend i dati im više informacija o njemu.
Reel
Reel je trenutno najpopularnija opcija sa Instagrama i oni imaju najveću uspešnost. Uz pomoć ove opcije možete obezbediti rast svoje stranice i učiniti je popularnom.
Instagram zapravo ne mora biti loš, koristan je onda kada znamo kako da ga koristimo. Ukoliko pratite korake i držite se određenih pravila i činjenica Vaš brend će cvetati.
Sa Wikija:
- Izgradnja prusutnosti brenda: Ključni Elementi Interakcije na Instagramu
- Top 5 SEO trendova u 2023. godini!
- Infinito Media – Partneri
- Na koji način vršite interakciju preko Instagrama?
- Šta su “Zero Day” napadi?
- Facebook lansira novi pretraživač u aplikaciji za Android
- Koji si Marketing Copywriter?
- SEO Optimizacija Vašeg sajta
- Top 5 pokazatelja da Vam je potreban redesign sajta
- Grafički dizajn – Top 5 usluga
Sa Wikija:
- Izgradnja prusutnosti brenda: Ključni Elementi Interakcije na Instagramu
- Top 5 SEO trendova u 2023. godini!
- Infinito Media – Partneri
- Na koji način vršite interakciju preko Instagrama?
- Šta su “Zero Day” napadi?
- Facebook lansira novi pretraživač u aplikaciji za Android
- Koji si Marketing Copywriter?
- SEO Optimizacija Vašeg sajta
- Top 5 pokazatelja da Vam je potreban redesign sajta
- Grafički dizajn – Top 5 usluga