Šta je zapravo redizajn sajta?
Redesign web sajta
Ne dopada Vam se Vaš trenutni sajt ili ste počeli da radite pa Vam nisu dovršili web sajt?
Tu smo da Vam predložimo novi dizajn sa velikim inovacijama. Kao i skeniranje SEO optimizacije radi poboljšanja rangiranja Vašeg sajta na Google pretraživaču.
Naš tim će Vam pomoći da Vaš sajt bude ažuran!
U daljem tekstu predstavićemo top 5 pokazatelja da Vam je potreban redesign sajta.
1. Čemu ovo služi, a još i ne radi?
Probijamo zid simpatično bolnom temom. Imate sajt koji je super dizajniran, zaljubili ste u njega već pri prvom primeru dizajna. Ali… Zadržavanje potencijalnih klijenata i posetioca Vašeg sajta je veoma malo.
I šta ćemo sad?
Sajt je lep, radi, ali ne služi.
Prvi znak ovog problema je:
- Nije do interneta to što se „ukočilo“ – nefunkcionalnost linkova – dugme ili link su tu, ali ne vode nikuda.
Lepota je u oku posmatrača, slažemo se, ali… Postavite se na mesto posetioca Vašeg sajta:
- Da li je Vaš poziv na akciju jasan i pristupačan;
- Da li je na sajtu jezik prepun žargonskih termina, stručnih ili je tu zlatna sredina pristupačna korisnicima;
- Da li je kretanje kroz sajt vođeno fotografijama ili samo tekstom?
Ako ustanovite da Vaš web sajt ne radi onako kako biste želeli, onda je vreme da se upustite u projekat redizajna web sajta.
2. Respon…kako? Sive – Responsive, da li izgled Vašeg sajta prilagođen svim uređajima?
- Više od polovine ukupnog saobraćaja Vašeg web sajta dolazi sa mobilnih uređaja. Ako Vaša stranica nije dizajnirana za mobilne uređaje, propuštate VELIKI deo slagalice.
Sajtovi koji su prilagođeni mobilnim uređajima više nisu opcija, već uslov. Ljudi žele informacije u pokretu, i žele ih brzo.
- Kako onda znati da li je Vaša web stranica prilagođena svim uređajima? Prvo, evo brzog osvežavanja. Responsive web dizajn znači da će se Vaša web stranica prikazati bez ikakvih problema na bilo kom tipu pretraživača ili uređaja. Izgled dizajna će se automatski prilagoditi različitim veličinama ekrana i mogućnostima uređaja.
3. Ruka pod ruku sa responzivnim dizajnom je brzina stranice.
- Google-ov ažurirani algoritam, Page Experience, nagrađuje veb stranice koje se brzo učitavaju. Dakle, ako želite da Vaš web sajt radi dobro, od ključne je važnosti da testirate brzinu stranice i optimizujete ga po Google-ovim željama.
- Imajte na umu da 47% korisnika interneta očekuje da će se web sajt učitati za 2s ili manje. Kako Google javlja – kada se vreme učitavanja sajta poveća sa jedne sekunde na tri, stope posete samo jedne stranice se povećavaju za 32 procenta. Još zaprepašćujuće? Ako se taj broj poveća za samo dve sekunde, postoji 90 procenata verovatnoće da će korisnik napustiti stranicu.
4. Da li Vas ili Vaš biznis web sajt predstavljana na pravi način?
- Zapamtite da je Vaš web sajt, u suštini, digitalni izlog Vaše kompanije. Ako ne odražava tačno ko ste, zbunićete potencijalne klijente i teže ćete uspostaviti poverenje i autentičnost kao brend.
- Ako razmišljate o kampanji za rebrendiranje, sada je savršeno vreme da se upustite u redizajn web sajta. Vaš brend i Vaš web sajt idu ruku pod ruku. Identitet Vaše kompanije može biti jak samo onoliko koliko i njeno prisustvo na internetu.
5. Sa druge strane web sajt treba pratiti i strategiju Vašeg biznisa
- Trgovci znaju da je sadržaj KRALJ. Ako Vaš sajt ne podržava Vašu strategiju sadržaja, onda je krajnje vreme za redizajn.
- Sadržaj je važan deo izgradnje poverenja kod kupaca, uspostavljanja kredibiliteta, edukacije kupaca i vodilja niz prodajni tok.
- Ali ako pravite fantastičan, visokokvalitetan sadržaj i nikada vas ne pronađu na pretraživačima, nešto mora da se promeni.
- Redizajn web sajta može biti gorivo koje pokreće Vašu strategiju sadržaja u pravom smeru.
Da li je vreme za redesign web sajta?
Mnogo smo pričali. Hajde da zastanemo na trenutak i razmislimo krupno. Procenite najveće bolne tačke Vašeg web sajta. Da li ste se pronašli u nekom od top 5 pokazatelja? Ako jeste, možda je vreme da počnete da razmišljate o projektu redizajna web sajta.
Pokretanje redizajna web sajta je velika odluka. To zahteva mnogo vremena, razmišljanja i novca. Ali ako svoju web stranicu smatrate svojim najboljim prodajnim predstavnikom, ima smisla uložiti neophodna sredstva u njen učinak.
U isto vreme, ne želite da popravite ono što nije pokvareno. Nije svakom sajtu potreban redizajn. Pažljivo sagledavanje Vaših poslovnih ciljeva i analiza da li Vam web sajt pomaže da postignete ove ciljeve ili ne, neophodan je prvi korak pre bilo kakvog projekta redizajna veb stranice.
Sa Wikija:
- Izgradnja prusutnosti brenda: Ključni Elementi Interakcije na Instagramu
- Top 5 SEO trendova u 2023. godini!
- Infinito Media – Partneri
- Na koji način vršite interakciju preko Instagrama?
- Šta su “Zero Day” napadi?
- Facebook lansira novi pretraživač u aplikaciji za Android
- Koji si Marketing Copywriter?
- SEO Optimizacija Vašeg sajta
- Top 5 pokazatelja da Vam je potreban redesign sajta
- Grafički dizajn – Top 5 usluga