Indeks mape sajta – SITEMAP INDEX je Vaš diplomski rad.
Dobro nam je poznata rečenica «Ne sudi knjizi po koricama». Najlepše korice u biblioteci prekrije prašina, jer…vratimo se na diplomski rad.
𝘚𝘪𝘵𝘦𝘮𝘢𝘱 – diplomski rad – je .𝘟𝘔𝘓 datoteka koja sadrži, po Pe-Es-u, sadržaj, uvod, pregled literature, materijale i metode rada, rezultate i diskusiju, kao i zaključak. Ta mala .xml datoteka pomaže profesoru – Google-u da pronađe, popiše i indeksira sav sadržaj vašeg veb sajta.
Koje stranice i datoteke ste naveli kao prioritetne na vašem sajtu, koju vrstu informacija delite, video zapisi, media i druge datoteke smeštene su između 0 do 50MB.
Profesori, naravno, na odbrani diplomskih radova nisu sami. Tako da pored Googla, želimo se predstaviti i ostalim pretraživačima.
Kako bismo izbegli preveliku tremu, vodimo računa o 𝘳𝘰𝘣𝘰𝘵𝘴.𝘵𝘹𝘵. Pored treme, možda nam bude potrebna i doza energije – 𝘣𝘰𝘰𝘴𝘵.
Indeks mape sajta je samo jedan piksel u mnogo većoj slici po imenu SEO.
E sad, šta je SEO i koliko je bitan?
SEO optimizacija (Search Engine Optimization) je bitna radi boljeg rangiranja Vašeg web sajta na Google-u. Jako je bitno da optimizacija pre svega bude temeljita, jer počev od optimizacije same stranice pa do slika dolazimo do što bolje rangiranog mesta na Google-u.
Današnje tržište nije ono što je bilo u eri pre interneta. Vaši klijenti više ne koriste žute strane da bi pronašli proizvod ili uslugu koja im je potrebna. Posećuju Google i traže sve na mreži.
Prosto i jednostavno, Vašem web sajtu je potreban SEO da bi se pronašao.
Međutim, ne može svako preduzeće imati koristi od SEO-a.
Pre nego što počnete da ulažete svoje vreme, isplati se proveriti da li vaše poslovanje ne spada ni u jednu kategoriju koja otežava korišćenje SEO-a.
Evo kada to nije najbolja opcija:
- Promovišete inovativni proizvod ili uslugu koju niko ne traži
- Činjenica da još niko nije svestan potpuno novog proizvoda ili usluge znači da je malo verovatno da će ga korisnici weba tražiti na mreži. Stoga, bez obzira na to koliko ste visoko rangirani, malo je verovatno da će Vaš tok saobraćaja doživeti bilo kakav porast.
- Kako da doprete do potencijalnih klijenata?
- Usluga je inovativna, pa je niko ne traži jednostavno zato što niko ne zna da postoji ovakva usluga. Krenimo od mesta gde je 80% potencijalnih klijenata danas – društvene mreže. Predstavite se ljudima preko društvenih mreža. Korak po korak predstaviće se i Vaš web sajt.
- Promovišete jednokratne ponude
- Jednokratne dnevne ponude je teško uhvatiti koliko i promovisati pomoću SEO-a.
- Obično stranice proizvoda na takvim veb lokacijama postoje na mreži od jednog do dva dana. Dakle, čak i ako ste raketno brzi, biće pravo čudo ako ih Google indeksira pre nego što nestanu.
- Međutim, možete ići drugim putem i fokusirati se na promociju cele veb lokacije za ključne reči kao što su „dnevne ponude“ ili „jednokratne ponude“, a ne stranice proizvoda.
Sa Wikija:
- Izgradnja prusutnosti brenda: Ključni Elementi Interakcije na Instagramu
- Top 5 SEO trendova u 2023. godini!
- Infinito Media – Partneri
- Na koji način vršite interakciju preko Instagrama?
- Šta su “Zero Day” napadi?
- Facebook lansira novi pretraživač u aplikaciji za Android
- Koji si Marketing Copywriter?
- SEO Optimizacija Vašeg sajta
- Top 5 pokazatelja da Vam je potreban redesign sajta
- Grafički dizajn – Top 5 usluga